Show simple item record

dc.contributor.advisorRosén, Guri
dc.contributor.authorStandal, Einar Ove
dc.date.accessioned2020-12-10T08:35:30Z
dc.date.available2020-12-10T08:35:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/9265
dc.descriptionMaster i styring og ledelseen
dc.description.abstractTema for oppgåva er gjennomføringa av reformer i norsk grunnopplæring i perioden 1990-2005. I denne perioden vart heile utdanningssystemet frå barnehage til høgre utdanning reformert i eit omfang og i ei breidde som ein ikkje hadde sett sidan dei omfattande endringane av utdanningssystemet i attreisingsperioden etter andre verdskrigen. Under Gudmund Hernes som kyrkje-, utdannings- og forskingsminister 1990-1995 og Kristin Clemet som utdannings- og forskingsminister frå 2001 til 2005 opplevde utdanningssystemet både strukturreformer og styringsreformer, innhaldsreformer og personalreformer. Denne oppgåva analyserer reformene og organiseringa av sektoren primært med søkjelys på grunngjeving og struktur, styring og organisering.en
dc.language.isonnen
dc.publisherOsloMet-Storbyuniversiteteten
dc.subjectReform 94en
dc.subjectReform 97en
dc.subjectKunnskapsløfteten
dc.subjectStyringen
dc.subjectKulturelt perspektiven
dc.subjectUtdanningsreformeren
dc.subjectOrganisasjonen
dc.titleFrå Hernes til Clemet - frå plan til marknad? Ein analyse av Reform 94/Reform 97 og Kunnskapsløfteten
dc.typeMaster thesisen
dc.description.versionpublishedVersionen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record