Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorStålhane, Jan
dc.contributor.authorNilsen, Ellen Kristin Knai
dc.date.accessioned2011-08-17T12:45:52Z
dc.date.available2011-08-17T12:45:52Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/905
dc.descriptionMaster i yrkespedagogikken_US
dc.description.abstractMastergradrapporten gjenforteller planlegging, gjennomføring, dokumentasjon og analyser av det arbeidet som er utført med innføring av kjennetegn på måloppnåelse. Hovedtemaene for oppgaven omhandler planlegging og utviklingsprosess og gjennomføring og vurderingsprosessen i hovedsak rettet mot elevenes opplevelse av å bruke kjennetegnene aktivt i sitt arbeide. Videre beskrives endringsarbeidet som følger med ved å ta i bruk kjennetegn på måloppnåelse. Prosjektrapporten skal besvare problemformuleringen som er: Hvordan utvikle og bruke kjennetegn på måloppnåelse i mediefagene for at elevene skal få en bevissthet om egen læring? For endringsarbeidet er det benyttet kvalitative metoder med utgangspunkt i aksjonsforskning. Mastergradrapporten viser hvordan elever og lærere har brukt kjennetegn i sin praktiske gjennomføring av oppgaver og hvordan vurderingspraksisen har blitt endret på bakgrunn av dettenob
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Akershusen_US
dc.relation.ispartofseriesMAYP 2011;
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.subjectYrkespedagogikken_US
dc.subjectKompetanseløfteten_US
dc.subjectLæreplaneren_US
dc.subjectElevvurderingen_US
dc.subjectVideregående skoleen_US
dc.titleHvordan utvikle og bruke kjennetegn på måloppnåelse i mediefagene for at elevene skal få en bevissthet om egen læring?en_US
dc.typeMaster thesisen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel