Show simple item record

dc.contributor.advisorKoritzinsky, Theo
dc.contributor.authorGrødem, Sara
dc.date.accessioned2016-11-25T07:01:18Z
dc.date.available2016-11-25T07:01:18Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/3452
dc.descriptionMaster i skolerettet utdanningsvitenskapen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Oslo og Akershusen_US
dc.subjectdemokratiopplæringen_US
dc.subjectgrunnskolelærerutdanningenen_US
dc.subjectopplæringslovenen_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289en_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240::Offentlig og privat administrasjon: 242en_US
dc.titleGrunnskolens opplæring om, gjennom, for og til demokrati: En studie av grunnskolelærerutdanningens bidragen_US
dc.typeMaster thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record