• Alle foreldre med? Syn på kvalitet og samarbeid i barnehagen 

      Wolf, Kristin Danielsen (OsloMet Avhandling 2020;Nr 25, Doctoral thesis; Peer reviewed, 2020)
      Doktoravhandlingen omhandler foreldres syn på kvalitet i barnehagen og samarbeidet med barnehagen. Omtrent alle foreldre med barn i barnehagealder har et forhold til barnehagen. 97,1% av alle barn mellom tre og fem år ...
    • Kjensla av leikeplassen. Ei kvalitativ undersøking av fem år gamle barn sine bevegelsespraksisar i barnehagen 

      Pedersen, Lillian (OsloMet Avhandling 2020;Nr 22, Doctoral thesis; Peer reviewed, 2020)
      Føremålet med denne artikkelbaserte avhandlinga er å undersøke kva som karakteriserer fem år gamle barn sine bevegelsespraksisar på barnehagens leikeplass, og korleis barna i dei leikande møta på leikeplassen kan utvide ...
    • Lærerstudenters emosjonelle erfaringer som pedagogisk fenomen 

      Helleve, Mette Birgitte (OsloMet Avhandling;2023 nr 32, Doctoral thesis, 2023)
      Målet for avhandlingen er å supplere den empiriske danningsforskningen med en teoriudviklende undersøkelse av lærerstudenters emosjonelle erfaringer. Hensikten er å fremskaffe kunnskap om lærerstudentenes emosjonelle ...