Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTangeland, Torvald
dc.date.accessioned2020-08-17T13:04:38Z
dc.date.accessioned2021-04-29T12:54:59Z
dc.date.available2020-08-17T13:04:38Z
dc.date.available2021-04-29T12:54:59Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/6074
dc.description.abstractMiljøholdningene har vært i endring i perioden 1993 - 2012. Forbrukernes syn på seg selv som en del av løsningen for å løse miljøproblemene er fallende, mens teknologioptimismen er økende i befolkningen. Videre viser undersøkelsen fra 2012 at folk flest er skeptiske til miljøargumentasjon i reklame. Tilknyttede prosjekter SIFO-surveyno_NB
dc.publisherOslo, SIFO
dc.relation.ispartofseriesProsjektnotat 2-2013
dc.subjectSIFO, PublikasjonSIFO, RapporterSIFO
dc.titleMiljøholdninger blant norske forbrukereno_NB
dc.typeNotat
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/torval/


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel