dc.contributor.author | Tennøy, Aud | |
dc.date.accessioned | 2020-06-21T16:32:52Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T13:17:05Z | |
dc.date.available | 2020-06-21T16:32:52Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T13:17:05Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.isbn | 82-7071-437-2 | |
dc.identifier.issn | 1502-9794 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/5805 | |
dc.description.abstract | Arbeidet har hatt som formål å studere hvor store avvik det er mellom trafikkfaglige prediksjoner og registrert virkelighet og hva slike avvik skyldes. Det er dessuten undersøkt og redegjort for hvordan usikkerhet presenteres og diskuteres i fagrapporter, konsekvensutredninger, plan- og beslutningsdokumenter, og om det er redegjort for datainput, forutsetninger og teorier i de samme dokumentene. Studien baserer seg på en litterturstudie og på en casestudie bestående av 12 case. | no_NB |
dc.publisher | Oslo: Norsk institutt for by- og regionforskning | |
dc.relation.ispartofseries | NIBR-rapport 2003:13 | |
dc.subject | NIBR | |
dc.title | Prediksjoner og usikkerhet i trafikkfaglige rapporter i KU | no_NB |
dc.type | Report | |