dc.contributor.author | Frøyland, Kjetil | |
dc.date.accessioned | 2020-06-14T12:20:46Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T14:16:59Z | |
dc.date.available | 2020-06-14T12:20:46Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T14:16:59Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/4030 | |
dc.description.abstract | Tettere samarbeid mellom tjenestene og god oppfølging gir bedre grunnlag for inkludering av utsatt ungdom i skole eller arbeid. Første delrapport viser at det kan være fornuftig å etablere regelmessig samarbeid både på ledernivå og på saksnivå. Arbeidsforskningsinstituttet fikk høsten 2011 i oppdrag av Arbeids- og velferdsdirektoratet å evaluere et pågående utviklingsarbeid rettet mot utsatt ungdom i 13 ulike prosjektområder. Dette er første delrapport fra evalueringen. Rapporten gir et foreløpig bilde av hvem ungdommene som får bistand er, hva slags resultater de oppnår, NAV-kontorenes arbeid, hvilke tiltak og metoder som benyttes, samt hvordan NAV og andre instanser samarbeider og samordner innsatsen. | no_NB |
dc.publisher | Oslo: Arbeidsforskningsinstituttet. | |
dc.relation.ispartofseries | AFI Rapport 2012:20 | |
dc.subject | Ungdom||NAV||Frafall||Tiltaksarbeid||Videregående opplæring||Rus||Kvalifisering||Arbeidsinkludering||Dropout | |
dc.title | Inkludering av ungdom i skole eller arbeid | no_NB |
dc.type | Research report | |
fagarkivet.source.pagenumber | 93 | |