dc.contributor.advisor | Helland, Håvard | |
dc.contributor.author | Hatlevik, Ida Katrine Riksaasen | |
dc.date.accessioned | 2020-05-11T10:56:26Z | |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T06:11:46Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T09:14:47Z | |
dc.date.available | 2020-05-11T10:56:26Z | |
dc.date.available | 2020-08-26T06:11:46Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T09:14:47Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-579-4668-5 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/3051 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten undersøker tredjeårsstudenters vurdering av sin utdanning samlet sett og av undervisning, praksis, egen innsats og kompetansetilegnelse. Rapporten tar også opp studentenes planer om etter‐ og videreutdanning. Rapporten er utarbeidet på oppdrag av studieseksjonen ved Høgskolen i Oslo og inngår som del av høgskolens kvalitetssikringsarbeid. | en |
dc.language.iso | nb | en |
dc.publisher | Høgskolen i Oslo | en |
dc.relation.ispartofseries | HiO-notat;nr. 2 | |
dc.subject | Profesjonsutdanning | en |
dc.title | Avgangsstudenten - Studentenes vurdering av undervisning, praksis, studieforhold, tilegnet kompetanse, studieatferd og fremtidig utdanning | en |
dc.type | Research report | en |
fagarkivet.source.pagenumber | 189 | en |