dc.contributor.author | Spetalen, Halvor | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-03-27T09:18:24Z | en_US |
dc.date.accessioned | 2011-12-19T10:52:06Z | |
dc.date.accessioned | 2020-09-02T08:24:07Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T10:08:05Z | |
dc.date.available | 2011-12-19T10:52:06Z | |
dc.date.available | 2020-09-02T08:24:07Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T10:08:05Z | |
dc.date.issued | 2007 | en_US |
dc.identifier.citation | Småskrift /Høgskolen i Akershus; nr.1/2007 | en |
dc.identifier.uri | http://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_11609 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/190 | |
dc.description.abstract | Skal du organisere et opplæringsprogram for voksne er det nødvendig med en forståelse av
hva som skiller de voksnes læringsforutsetninger fra barn og ungdoms. Til forskjell fra barn
og ungdom har voksne deltakere ofte en svært heterogen bakgrunn, et ambivalent forhold til
læring og en frykt for de endringer læringen kan medføre. I denne artikkelen vil jeg komme
med en teoretisk begrunnelse og konkrete forslag for hvordan tilrettelegging av opplæring på
arbeidsplassen kan organiseres. | |
dc.format.extent | 66044 bytes | en_US |
dc.format.mimetype | application/pdf | en_US |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Høgskolen i Akershus | en |
dc.relation.ispartofseries | Småskrift | en |
dc.relation.ispartofseries | 1 | en |
dc.subject | Arbeidsliv | en |
dc.subject | Voksenpedagogikk | en |
dc.subject | Yrkespedagogikk | en |
dc.title | Voksenpedagogikk og opplæring i arbeidslivet | en |
dc.type | Working paper | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 | en |