Hva kjennetegner Shared Reading som formidlingspraksis, og hvordan kan denne anvendes i biblioteksammenheng?
dc.contributor.advisor | Tangerås, Thor Magnus | |
dc.contributor.author | Jakobsen, Kristine | |
dc.date.accessioned | 2017-07-05T12:43:39Z | |
dc.date.accessioned | 2020-08-25T20:14:27Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T10:58:29Z | |
dc.date.available | 2017-07-05T12:43:39Z | |
dc.date.available | 2020-08-25T20:14:27Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T10:58:29Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/1025 | |
dc.description | Bachelor i Bibliotek- og informasjonsvitenskap | |
dc.description.abstract | Hva kjennetegner Shared Reading som formidlingspraksis, og hvordan kan denne anvendes i biblioteksammenheng? | |
dc.language.iso | nb | language |
dc.publisher | Høgskolen i Oslo og Akershus | |
dc.subject | Shared Reading | |
dc.subject | Salutogenese | |
dc.title | Hva kjennetegner Shared Reading som formidlingspraksis, og hvordan kan denne anvendes i biblioteksammenheng? | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
SAM - Institutt for arkiv, bibliotek og informasjonsvitenskap [316]
SAM - Department of Archivistics, Library and Information Science