Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPoppe, Christian
dc.date.accessioned2024-02-08T09:59:00Z
dc.date.available2024-02-08T09:59:00Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3116331
dc.description.abstract800gjeld — eller 800 45353 — er en nyopprettet telefonbasert tjeneste hvor personer med økonomiske problemer kan ringe og få råd og hjelp til selvhjelp, herunder veiledning om hvor de kan henvende seg lokalt for å få bli hjulpet videre. Samtidig med at tjenesten ble opprettet i november 2009 fikk SIFO i oppdrag å gjennomføre en brukerundersøkelse. Den har vært organisert som et kort telefonintervju i regi av TNS-Gallup. Hovedkonklusjonen er at 800gjeld er meget godt mottatt blant brukerne av tjenesten. Enten vi nå måler dette i termer av fornøydhet med rådene og veiledningen de har mottatt, den servicen og behandlingen de har fått, eller tjenestens tilgjengelighet er det store flertallet meget godt fornøyd.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherStatens institutt for forbruksforskning (SIFO)en_US
dc.relation.ispartofseriesSIFO oppdragsrapport;4-2010
dc.subjectgjelden_US
dc.subjectøkonomisk tryggheten_US
dc.subjectlevekostnaderen_US
dc.subjectøkonomiske problemeren_US
dc.title800Gjelden_US
dc.typeReporten_US
dc.source.pagenumber36en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel