dc.contributor.author | Huang, Lihong | |
dc.contributor.author | Kjøstvedt, Anders G. | |
dc.contributor.author | Jøsok, Evy | |
dc.contributor.author | Seland, Idunn | |
dc.contributor.author | Tolgensbakk, Ida | |
dc.contributor.author | Kosberg, Eva | |
dc.contributor.author | Grevle, Tessa E. | |
dc.contributor.author | Davan, Lars Birger | |
dc.coverage.spatial | Oslo | en_US |
dc.date.accessioned | 2023-12-01T12:28:12Z | |
dc.date.available | 2023-12-01T12:28:12Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.issn | 2535-6976 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3105604 | |
dc.description.abstract | Hvordan kan ungdommers demokratisk deltakelse styrkes, og hvordan kan skolen bidra til økt deltakelse på tvers av sosiale skillelinjer?
I denne Kort oppsummert presenteres noen av hovedfunnene fra prosjektet DEMOCIT (Demokrati, læring og mobilisering for unge medborgere), som er finansiert av Norges forskningsråd. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | NOVA/OsloMet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Kort oppsummert;4/2023 | |
dc.title | Demokrati, læring og mobilisering for unge medborgere (DEMOCIT) | en_US |
dc.type | Working paper | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 4 | en_US |
dc.relation.project | DEMOCIT | en_US |