Show simple item record

dc.contributor.authorHuang, Lihong
dc.contributor.authorKjøstvedt, Anders G.
dc.contributor.authorJøsok, Evy
dc.contributor.authorSeland, Idunn
dc.contributor.authorTolgensbakk, Ida
dc.contributor.authorKosberg, Eva
dc.contributor.authorGrevle, Tessa E.
dc.contributor.authorDavan, Lars Birger
dc.coverage.spatialOsloen_US
dc.date.accessioned2023-12-01T12:28:12Z
dc.date.available2023-12-01T12:28:12Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn2535-6976
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3105604
dc.description.abstractHvordan kan ungdommers demokratisk deltakelse styrkes, og hvordan kan skolen bidra til økt deltakelse på tvers av sosiale skillelinjer? I denne Kort oppsummert presenteres noen av hovedfunnene fra prosjektet DEMOCIT (Demokrati, læring og mobilisering for unge medborgere), som er finansiert av Norges forskningsråd.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNOVA/OsloMeten_US
dc.relation.ispartofseriesKort oppsummert;4/2023
dc.titleDemokrati, læring og mobilisering for unge medborgere (DEMOCIT)en_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber4en_US
dc.relation.projectDEMOCITen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record