Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLutnæs, Eva
dc.contributor.authorBrænne, Karen
dc.contributor.authorOmtveit, Bibbi
dc.date.accessioned2023-10-20T06:28:27Z
dc.date.available2023-10-20T06:28:27Z
dc.date.created2023-04-17T17:33:40Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationFormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk. 2023, 16 (3), .en_US
dc.identifier.issn1890-9515
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3097691
dc.language.isoengen_US
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.titleA knowledge-based subject with societal relevance Rhetorical analysis of Professor Nielsen's regular column in the journal Formen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1
dc.identifier.doi10.7577/formakademisk.5089
dc.identifier.cristin2141386
dc.source.journalFormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikken_US
dc.source.volume16en_US
dc.source.issue3en_US
dc.source.pagenumber0en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal