Bushido- Krigerens Vei
dc.contributor.advisor | Freyr, Kamilla | |
dc.contributor.advisor | Brekketo, Birte | |
dc.contributor.author | Ruud, Andrine Hvass | |
dc.contributor.author | Jørgensen, Anne Sofie | |
dc.date.accessioned | 2023-08-28T08:03:10Z | |
dc.date.available | 2023-08-28T08:03:10Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3085920 | |
dc.description.abstract | Bushido - Krigerens Vei et formidlingsforløp, i form av et konsept og en prototype av et analogt spill. Vi har brukt estetiske virkemidler og spillifisering for å undersøke hvordan et formidlingsforløp til Samurai-utstillingen på Historisk museum kan ta form. Målgruppen for spillet er det vi har valgt å kalle den “glemte” målgruppen. Dette er et begrep vi bruker for å betegne ungdommer og unge voksne i aldersgruppen 13-25 år. | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Bushido- Krigerens Vei | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
TKD - Institutt for estetiske fag [171]
TKD - Department of Art, Design and Drama