Show simple item record

dc.contributor.advisorFreyr, Kamilla
dc.contributor.advisorBrekketo, Birte
dc.contributor.authorRuud, Andrine Hvass
dc.contributor.authorJørgensen, Anne Sofie
dc.date.accessioned2023-08-28T08:03:10Z
dc.date.available2023-08-28T08:03:10Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3085920
dc.description.abstractBushido - Krigerens Vei et formidlingsforløp, i form av et konsept og en prototype av et analogt spill. Vi har brukt estetiske virkemidler og spillifisering for å undersøke hvordan et formidlingsforløp til Samurai-utstillingen på Historisk museum kan ta form. Målgruppen for spillet er det vi har valgt å kalle den “glemte” målgruppen. Dette er et begrep vi bruker for å betegne ungdommer og unge voksne i aldersgruppen 13-25 år.en_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBushido- Krigerens Veien_US
dc.typeBachelor thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal