Show simple item record

dc.contributor.authorBorg, Elin
dc.contributor.authorWittrock, Christian
dc.contributor.authorLyng, Selma Therese
dc.contributor.authorTøge, Anne Grete
dc.contributor.authorRestad, Frode
dc.date.accessioned2022-12-13T08:51:18Z
dc.date.available2022-12-13T08:51:18Z
dc.date.issued2022-12-13
dc.identifier.isbn978-82-7609-444-2
dc.identifier.issn2703-836X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3037394
dc.description.abstractI denne rapporten følger vi opp fire kommuner som deltok i utprøvingen og effekt-evalueringen av LOG-modellen i perioden 2017-2020. Hensikten med oppfølgingsstudien er å vurdere eventuelle virkninger av utprøvingen ut over prosjektperioden. Datagrunnlaget for rapporten består av intervjuer med skoleeiere, enhetsledere og skoleledere, og spørreundersøkelse til medlemmer av skolebaserte tverrfaglige team og lærere. Vi benytter data fra elevundersøkelsen for å vurdere eventuelle langtidsvirkninger av implementeringen av LOG-modellen. I intervjuene undersøker vi hvordan det tverrfaglige samarbeidet i kommunene og skolene hadde utviklet seg etter prosjektslutt, og hvordan erfaringer og lærdom fra utviklingsarbeidet kommer til uttrykk i praksis.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherArbeidsforskningsinstituttet, OsloMet - storbyuniversiteteten_US
dc.relation.ispartofseriesAFI-rapport;2022:09
dc.subjectTverrfaglig samarbeiden_US
dc.subjectutviklingsarbeiden_US
dc.subjectLedelse- og organiseringen_US
dc.subjectDialogbasert medvirkningen_US
dc.titleTverrfaglig samarbeid i skolen. En oppfølgingsstudie av Et lag rundt eleven-prosjekteten_US
dc.typeReporten_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber78en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record