Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMyrvold, Trine Monika
dc.contributor.authorBjørnestad, Elisabeth
dc.contributor.authorDalland, Cecilie Pedersen
dc.contributor.authorHernes, Leif
dc.contributor.authorHølland, Silje
dc.contributor.authorOs, Ellen
dc.contributor.authorWinger, Nina
dc.coverage.spatialNorgeen_US
dc.date.accessioned2022-08-29T09:10:07Z
dc.date.available2022-08-29T09:10:07Z
dc.date.issued2022-08
dc.identifier.isbn978-82-8309-371-1
dc.identifier.issn1502-9794
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3014063
dc.description.abstractRapporten formidler resultater fra en undersøkelse om korona-pandemiens betydning for barns forberedelser til overgang mellom barnehage og skole, og for barnas skolestart. Temaer som belyses er barnehagenes forberedelser til skolestart under pandemien; skolenes tilrettelegging for de yngste elevene; sosiale og faglige utfordringer for skolestartere samt utviklingen i behov for spesial¬pedagogisk hjelp eller særskilt norskopplæring for barn som startet på skolen under pandemien.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherBy- og regionforskningsinstituttet NIBR, OsloMet - storbyuniversiteteten_US
dc.relation.ispartofseriesNIBR-rapport;2022:9
dc.titleKoronapandemiens konsekvenser for overgang mellom barnehage og skoleen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratet: 201960en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel