dc.contributor.author | Myrvold, Trine Monika | |
dc.contributor.author | Bjørnestad, Elisabeth | |
dc.contributor.author | Dalland, Cecilie Pedersen | |
dc.contributor.author | Hernes, Leif | |
dc.contributor.author | Hølland, Silje | |
dc.contributor.author | Os, Ellen | |
dc.contributor.author | Winger, Nina | |
dc.coverage.spatial | Norge | en_US |
dc.date.accessioned | 2022-08-29T09:10:07Z | |
dc.date.available | 2022-08-29T09:10:07Z | |
dc.date.issued | 2022-08 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8309-371-1 | |
dc.identifier.issn | 1502-9794 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3014063 | |
dc.description.abstract | Rapporten formidler resultater fra en undersøkelse om korona-pandemiens betydning for barns forberedelser til overgang mellom barnehage og skole, og for barnas skolestart. Temaer som belyses er barnehagenes forberedelser til skolestart under pandemien; skolenes tilrettelegging for de yngste elevene; sosiale og faglige utfordringer for skolestartere samt utviklingen i behov for spesial¬pedagogisk hjelp eller særskilt norskopplæring for barn som startet på skolen under pandemien. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | By- og regionforskningsinstituttet NIBR, OsloMet - storbyuniversitetet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIBR-rapport;2022:9 | |
dc.title | Koronapandemiens konsekvenser for overgang mellom barnehage og skole | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet: 201960 | en_US |