Hvordan har ungdom, ungdomskultur og ungdomsarbeid blitt påvirket av pandemien?
dc.contributor.author | Bøhler, Kjetil Klette | |
dc.contributor.author | Huang, Lihong | |
dc.date.accessioned | 2021-12-15T09:42:32Z | |
dc.date.available | 2021-12-15T09:42:32Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7894-791-3 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2834344 | |
dc.description.abstract | Denne forskningsrapporten undersøker hvordan ungdom, ungdomskultur og ungdomsarbeid har blitt påvirket av pandemien med utgangspunkt i kvalitative intervjuer, spørreskjemadata og en litteraturstudie av eksisterende forskning på feltet. Studien fokuserer på hvordan ungdom benyttet nye digitale plattformer og populærkultur for å skape sosiale fellesskap, og hadde et særlig fokus på gaming og ungdoms bruk av musikk under pandemien. I tolkningen av funnene retter vi særlig søkelys på hvordan studien kan bidra til ny politikkutformingen på feltet som bidrar til kulturelt mangfold, medborgerskap og iscenesettelse av ulike identiteter. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | NOVA, OsloMet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NOVA-notat;7: 2021 | |
dc.subject | Pandemi | en_US |
dc.subject | Ungdom | en_US |
dc.subject | Korona | en_US |
dc.subject | Gaming | en_US |
dc.subject | Musikk | en_US |
dc.title | Hvordan har ungdom, ungdomskultur og ungdomsarbeid blitt påvirket av pandemien? | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.source.pagenumber | 51 | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
NOVA notat [110]