Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFossestøl, Knut
dc.contributor.authorBorg, Elin
dc.contributor.authorFlatland, Tord
dc.contributor.authorHermansen, Hege
dc.contributor.authorLyng, Selma
dc.contributor.authorMausethagen, Sølvi
dc.contributor.authorMyrvold, Trine
dc.date.accessioned2021-10-13T10:33:31Z
dc.date.available2021-10-13T10:33:31Z
dc.date.issued2021-10-13
dc.identifier.isbn978-82-7609-429-9
dc.identifier.issn2703-836X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2789600
dc.description.abstractI denne rapporten evaluerer vi tilskuddsordningen for lokal kompetanseutvikling grunnopplæring, særlig i lys av de nye retningslinjene som ble innført i 2021. Vi gjennomgår data fra sentrale aktører/arenaer i ordningen, og ser disse dataene i lys av formålet og «programteorien» for ordningen. Vi ser på statsforvalters rolle, på relasjonen mellom samarbeidsforum og kompetansenettverk og arbeidet i nettverkene, på partnerskapet mellom UH og skoleeiere, nasjonal koordinators rolle samt på lokale aktørers opplevelse av ordningen. I tillegg gjør vi en analyse av strukturelle betingelser for lokal kompetanseutvikling.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherArbeidsforskningsinstituttet, OsloMet - storbyuniversiteteten_US
dc.relation.ispartofseriesAFI-rapport;2021:06
dc.subjectlokal kompetanseutviklingen_US
dc.subjecttilskudden_US
dc.subjectpartnerskapen_US
dc.subjectprogramteorien_US
dc.subjectUHen_US
dc.subjectStatsforvalteren_US
dc.titleLokal kompetanseutvikling. Evaluering av implementeringen av ny tilskuddsordning i grunnopplæringenen_US
dc.title.alternativeen_US
dc.typeReporten_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber159en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel