Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorOlaff, Heidi Skorge
dc.contributor.authorJørgensen, Cecilie Belinda
dc.date.accessioned2017-12-08T11:30:43Z
dc.date.available2017-12-08T11:30:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/5400
dc.descriptionMaster i læring i komplekse systemeren
dc.language.isonben
dc.publisherHøgskolen i Oslo og Akershus. Institutt for atferdsvitenskapen
dc.relation.ispartofseriesMALKS;2017
dc.subjectNamingen
dc.subjectMultiple-Exemplar Instructionen
dc.subjectSingular-Exemplar Instructionen
dc.subjectTact-seleksjonen
dc.subjectBetingede forsterkereen
dc.titleNaming og betingede forsterkereen
dc.title.alternativeUlike variabler som kan fremme Naming. Artikkel 1en
dc.title.alternativeFremme namingferdigheter gjennom å etablere sosiale betingede forsterkere hos barn med autisme. Artikkel 2en
dc.typeMaster thesisen
dc.description.versionpublishedVersionen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel