dc.contributor.advisor | Koritzinsky, Theo | |
dc.contributor.author | Grødem, Sara | |
dc.date.accessioned | 2016-11-25T07:01:18Z | |
dc.date.available | 2016-11-25T07:01:18Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10642/3452 | |
dc.description | Master i skolerettet utdanningsvitenskap | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Oslo og Akershus | en_US |
dc.subject | demokratiopplæring | en_US |
dc.subject | grunnskolelærerutdanningen | en_US |
dc.subject | opplæringsloven | en_US |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289 | en_US |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240::Offentlig og privat administrasjon: 242 | en_US |
dc.title | Grunnskolens opplæring om, gjennom, for og til demokrati: En studie av grunnskolelærerutdanningens bidrag | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |