Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRaaen, Finn Danielen_US
dc.contributor.authorHeggen, Kåreen_US
dc.date.accessioned2014-04-03T11:35:44Z
dc.date.available2014-04-03T11:35:44Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.citationHeggen, K., & Raaen, F. D. (2014). Koherens i lærarutdanninga. Norsk pedagogisk tidsskrift, 98(01), 3-12.en_US
dc.identifier.issn0029-2052en_US
dc.identifier.otherFRIDAID 1109912en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/1959
dc.description.abstractTema for artikkelen er spenningane og motsetnadene i lærarutdanninga og diskusjonen om korleis samanhengen kan styrkast og relevansen aukast. Vi tar utgangspunkt i omgrepet koherens slik det er brukt i internasjonale bidrag, og vil undersøkje om omgrepet kan hjelpe oss til betre å forstå korleis utfordringar i kvalifiseringsprosessen kan handterast. Vi argumenterer for at omgrepet må vidareutviklast om det skal kunne gi grunnlag for dette.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.relation.ispartofseriesNorsk pedagogisk tidsskrift;98(1)en_US
dc.subjectLærerutdanningen_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.subjectKoherensen_US
dc.titleKoherens i lærarutdanningaen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionPostprint version of published articleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.18261/ISSN1504-2987-2014-01-07


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel