dc.contributor.author | Broman, Åse | |
dc.date.accessioned | 2014-03-21T08:47:11Z | |
dc.date.available | 2014-12-01T03:02:46Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Broman, Å. (2013). Egen arbeidsplass som læringsarena, I: G. Bjørke, H. Jarning & O. Eikeland, Ny praksis - ny kunnskap: om utviklingsarbeid som sjanger. Oslo: ABM-media. (s. 301-309) | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-93298-06-9 | |
dc.identifier.other | FRIDAID 1086111 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10642/1918 | |
dc.description.abstract | Ved å trekke inn deltidsstudenters egen arbeidsplass som en læringsarena i et høgskolestudium, anerkjenner man den kunnskap, livserfaring og selvstendighet de innehar. Det kan stimulere til økt studieinnsats og motivasjon i studietiden, samtidig med at det for høgskolen minsker presset på å skaffe et tilstrekkelig antall praksisplasser. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | ABM-media | en_US |
dc.subject | Læringsarenaer | en_US |
dc.subject | Deltidsstudenter | en_US |
dc.subject | Praksis | en_US |
dc.subject | Erfaring | en_US |
dc.title | Egen arbeidsplass som læringsarena | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |